Livrare si retururi
Livrare:
Produsele se livreaza in toata tara utilizand transportul propriu sau serviciile unei companii de curierat intern. Plata o veti realiza utlilizand metoda de plata aleasa de dvs. la efectuarea comenzii, taxa de livrare fiind calculata in functie de greutatea produselor comandate si in functie de adresa, in cosul de cumparaturi fiind afisata valoarea taxelor de expediere dupa introducerea datelor solicitate pentru livrare.
Pentru plata produselor achizitionate de la noi aveti la dispozitie urmatoarele optiuni:
- Plata in sistem ramburs (numerar la livrarea comenzii)
- Plata prin virament/transfer bancar. In cazul acestei metode de plata, termenul de livrare se masoara din momentul confirmarii efectuarii platii in contul S.C. ITALPRODOTTI GIPA SRL
- Plata online cu cardul prin serviciul securizat NETOPIA Payments pentru carduri VISA/ Mastercard
Livrarea comenzilor se efectueaza in toata tara, timpul de transport fiind de 2-4 zile lucratoare, in functie de destinatie. Dupa ce comanda va fi pregatita, veti primi un email in care sunteti informat de expedierea coletului. In cazul in care observati intarzieri avem rugamintea sa ne contacti, pentru a face verificari, si a ne asigura de livrarea comenzii catre dumneavoastra.
Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia inainte de a-l cumpara. Administratorul italprodotti.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.
Cost transport:
- Costul de transport in zona zero a firmei de curierat este de 30 lei (TVA inclus). Aceasta reprezentand suma standard pentru colete cu greutate pana in 5kg. Pentru coletele mai mari de 5 kg se recalculeaza taxa de transport in functie de greutate, volum si adresa destinatarului.
- Pentru locatiile aflate in afara acestei zone, se adauga o taxa de transport suplimentara ce va fi comunicata in momentul confirmarii comenzii.
Orice reclamatie asupra coletelor trebuie efectuata la momentul primirii acestora. In cazul in care observati deteriorari sau alte nereguli la colet, trebuie sa le semnalati si sa semnati nota de transport cu observatiile respective, in caz contrar acestea nu vor fi luate in considerare ulterior, si nu se vor putea solicita despagubiri. Prin semnarea awb-ului inseamna ca beneficiarul a inspectat si verificat coletul primit si este de acord cu acceptarea produsului comandat. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului nu se mai accepta.
Returnarea produselor
Consumatorul poate returna produsele in termen de 10 zile lucratoare de la receptia acestora conform legii in vigoare.
Dreptul de retur in termen de 10 zile lucratoare este reglementat de Ordonanta 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Denuntarea unilaterala a contractului
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costurile cu returnarea produselor vor fi suportate de catre consumator.
Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga din momentul primirii acestora de catre consumator.
In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consummator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator pentru produse NU si pentru transportul acestora, fara a-i solicita clientului cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Daca produsul prezinta un defect ce face obiectul garantiei, consumatorul nu are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta in termen de 10 zile. In acest caz , vanzatorul trebuie sa aduca produsul la conformitate in 10 zile conform legii 140/2021
Conditii de retur:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat:
- In ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale si alte materiale)
- Ambalajul produsului trebuie sa fie intact, sa nu fie rupt sau degradat, sau sa nu prezinte urme de desfacere necorespunzatoare
- Sa fie insotite de documentele originale care le-au insotit (factura fiscala, certificat , etc)
- Fara a prezenta urme de uzura
Costurile de retur si transport ale produselor in cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 10 zile sunt suportate de consumator.
Conditii de receptie marfa returnata
In cazul in care un produs este returnat catre noi, el va fi receptionat la sediul nostru, va fi inspectat si evaluat, iar daca produsul primit corespunde conditiilor de retur mentionate mai sus, atunci se va restitui catre client contravaloarea achitata pentru acel produs in maximum 14 de zile.
In cazul in care produsul nu corespunde criteriilor de retur atunci ne rezervam dreptul de a nu accepta returul produsului. In acest caz, produsul va fi expediat catre client.
Cum se returneaza produsul si cum primeste valoarea achitata inapoi?
Pentru informarea ITALPRODOTTI GIPA SRL despre returnare si comunicare IBAN pentru returnare contravaloare trebuie trimis un e-mail de informare catre adresa info@italprodotti.com cu urmatoarele informatii :
1.Numele pe care a fost facuta comanda, respectiv factura
2.Data facturii si produsul sau produsele care se returneaza
- Produsele se trimit prin orice firma de curierat la adresa mentionata in factura, costul transportului fiind suportat de expeditor.
4.Contul IBAN unde se poate returna contravaloarea produsului ( fara taxe de transport).
Solicitarile de retur/ Reclamatiile venite telefonic nu sunt luate in consideratie.