HAI ÎN SHOWROOM

Vizitează-ne acum

Str. Pârâul Rece, nr. 3, Popești-Leordeni, Ilfov

INFORMEAZĂ-TE ACUM

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

Pentru a căuta un produs, te rugăm să folosești modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduci informațiile căutate, iar daca acestea se regasesc pe site, ți se va afisa o listă a rezultatelor compatibile.

Cum procedez pentru a cumpăra ca persoana juridică?

Pentru a cumpăra ca persoană juridică, tot ce trebuie să faci este să completezi corect datele de la pagina de check-out indicând numele companiei, iar la câmpul cu informații opționale să treci si CUI-ul companiei pentru a emite factura direct pentru compania ta.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se faca la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În pagina de check-out ai opțiunea de a bifa o căsuță care confirmă sau infirmă aceeași adresa atât pentru facturare, cât și pentru livrare. Dacă bifezi căsuța, adresele vor fi aceleasi, iar dacă debifezi căsuța respectivă, vei putea introduce o altă adresă pentru livrarea comenzii

Pot modifica o comandă deja plasată?

Dacă vă aflați în situația în care doriți să modificați o comandă deja plasată, cel mai indicat este să ne contactați telefonic cât mai rapid posibil pentru a reuși să le transmitem colegilor în timp util despre modificarea solicitată.

Cum și unde pot verifica să văd ce comenzi am plasat în trecut?

În secțiunea „Contul meu” ai opțiunea de „Comenzi”, pagina care îți afișează toate comenzile plasate de-a lungul timpului din contul respectiv de utilizator.

De ce diferă prețul transportului?

Pentru ca fiecare produs are o altă greutate și un alt volum, de aceea transportul diferă de la un produs la altul. De asemenea, localitatea de destinatie influențează costul de transport.

Acesta crește cu cât sunt mai mulți km exteriori față de cel mai apropiat sediu al firmei de curierat. Pentru o taxa minimă de transport, putem expedia coletul în cel mai apropiat sediu de localitatea ta, de unde îl poți ridica

Ce fac dacă produsul nu funcționează?

Ne poți contacta telefonic pe numărul de telefon afișat pe site, pentru orice problema sau nelămurire. Colegul nostru de la departamentul tehnic are răspunsurile la toate întrebările tale. În cazul în care un produs este defect din fabricație, acesta va fi înlocuit

Dacă returnez un produs, cine suporta taxa de transport pentru returnare?

Taxa de transport este suportată de către client

SUNTEM LA DISPOZIȚIA TA

Contactează-ne pentru orice întrebare